Вітаю!
Сьогодні ми знайомимося з новим способом обчислення!
Але спочатку підготуйся.
1. Попрацюй в онлайн тренажері.
ВІДНІМАЮ ВІД КРУГЛОГО УСНО (це посилання, натисніть, щоб перейти до виконання)
ВІДНІМАЮ УСНО (це посилання, натисніть, щоб перейти до виконання)


2. Пригадай як віднімати і додавати двоцифрові числа по розрядно (десятки до десятків, одиниці до одиниць)
ТРЕНУЮСЯ ВІДНІМАТИ ТРЕНУЮСЯ ДОДАВАТИ
3. Розглянь сторінку підручника, ПРИГАДАЙ уже знайомий СПОСІБ ОКРУГЛЕННЯ
(це наш підручник с.98)
4. Попрацюй в друкованому зошиті на с. 24.
Якщо тобі треба підказка, як скласти коротку умову, ВІДКРИЙ ПАЗЛ!
Сьогодні ми знайомимося з новим способом обчислення!
Але спочатку підготуйся.
1. Попрацюй в онлайн тренажері.
ВІДНІМАЮ ВІД КРУГЛОГО УСНО (це посилання, натисніть, щоб перейти до виконання)
ВІДНІМАЮ УСНО (це посилання, натисніть, щоб перейти до виконання)


2. Пригадай як віднімати і додавати двоцифрові числа по розрядно (десятки до десятків, одиниці до одиниць)
ТРЕНУЮСЯ ВІДНІМАТИ ТРЕНУЮСЯ ДОДАВАТИ
3. Розглянь сторінку підручника, ПРИГАДАЙ уже знайомий СПОСІБ ОКРУГЛЕННЯ
(це наш підручник с.98)
4. Попрацюй в друкованому зошиті на с. 24.
Міркувати треба так:
Я розумію зміст запитання складеної задачі «Скільки всього виробів виготовили діти в гуртку?» так: до кількості виробів мисок, треба додати кількість виробів чашок і кількість виробів глечиків. Але я не знаю, скільки діти зробили чашок — це перше шукане, яке і треба знайти спочатку. Ще я не знаю, скільки зробили глечиків - це друге шукане, яке я знайду потім.
Тепер я можу знайти відповідь на головне питання "Скільки всього виробів виготовили?" (конкретні питання не розписую, задача простенька)
Якщо в тебе ще залишилися сили, потренуйся вимірювати предмети у цікавому додатку!
ПОТРЕНУВАТИСЯ ВИМІРЮВАТИ ПРЕДМЕТИ
Гринько Мілана
ОтветитьУдалить