19.03 МАТЕМАТИКА

Вітаю! 
Сьогодні ми знайомимося з новим способом обчислення! 
Але спочатку підготуйся.

1. Попрацюй в онлайн тренажері.

ВІДНІМАЮ ВІД КРУГЛОГО  УСНО   (це посилання, натисніть, щоб перейти до                                                                           виконання)


ВІДНІМАЮ УСНО     (це посилання, натисніть, щоб перейти до                                                                           виконання)









2. Пригадай як віднімати і додавати двоцифрові числа по розрядно (десятки до десятків, одиниці до одиниць)

ТРЕНУЮСЯ ВІДНІМАТИ                                      ТРЕНУЮСЯ ДОДАВАТИ


3. Розглянь сторінку підручника, ПРИГАДАЙ уже знайомий СПОСІБ ОКРУГЛЕННЯ
(це наш підручник с.98)



4. Попрацюй в друкованому зошиті на с. 24.


Міркувати треба так: 
 Я розумію зміст запитання складеної  задачі  «Скільки  всього  виробів виготовили діти в гуртку?»  так:  до  кількості  виробів мисок, треба додати кількість виробів чашок і кількість виробів глечиків. Але я не знаю, скільки діти зробили чашок — це перше шукане,  яке і треба знайти  спочатку. Ще я не знаю, скільки зробили глечиків - це друге шукане, яке я знайду потім.
Тепер я можу знайти відповідь на головне питання "Скільки всього виробів виготовили?"  (конкретні питання не розписую, задача простенька)

Якщо тобі треба підказка, як скласти коротку умову, ВІДКРИЙ ПАЗЛ!


Якщо в тебе ще залишилися сили, потренуйся вимірювати предмети у цікавому додатку!

ПОТРЕНУВАТИСЯ ВИМІРЮВАТИ ПРЕДМЕТИ

1 комментарий: